همه چیز درباره بوتاکس مژه

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا
18:46، 1401/02/20
همه چیز درباره بوتاکس مژه
1 رای    میانگین 5.0/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

همه چیز درباره بوتاکس مژه


اگر به صورت افراد دقت کرده باشید متوجه شده‌اید که صورت‌هایی که دارای چشمانی حتی ساده اما مژه‌هایی پرپشت، فرخورده و بلند هستند زیبایی بیشتری دارند. اما متاسفانه برخی از افراد  به صورت ارثی و یا در اثر عواملی مژه‌های کم و آسیب دیده‌ای دارند که این ویژگی باعث شده نه تنها از چهره خود ناراضی باشند بلکه اعتماد به نفس خود را نیز از دست بدهند. اما مژه‌های شما چطور است؟ فرخورده بلند یا کوتاه و صاف؟ آیا شما هم از مژه‌های خود ناراضی هستید؟

خبر خوب آن است که با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات، امروزه روش‌های زیادی همانند لمینت و یا اکستنشن و بوتاکس روی کار آمده‌اند که به وسیله آن می‌توان مژه‌ها را ترمیم و تقویت کرد. به طور کلی بوتاکس مژه و لمینیت از جمله بهترین راه‌های تقویت مژه هستند که در این مطلب قصد داریم در خصوص بوتاکس مژه بیشتر صحبت کنیم. اگر این موضوع برای شما جذاب است پس همراه ما باشید تا با زیر و بم بوتاکس مژه آشنا شوید. همچنین برای آموزش حرفه ای اکستنشن مژه و اجرا روی ماکت و مدل زنده به صورت عملی می توانید در دوره پیشرفته اکستنشن مژه آدینا شرکت کنید.

بوتاکس مژه چیست؟

امروزه بازار کار بوتاکس‌ها به شدت داغ شده است. اما در این میان بوتاکس‌های کم‌ خطر و کم عوارض بیشترین محبوبیت را در بین افراد پیدا کرده‌اند. وقتی صحبت از بوتاکس مژه می‌شود، بسیاری از افراد به روشی فکر می‌کنند که در آن برای تقویت مژه‌ها از سوزن و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. اما بر خلاف تصور رایج، مژه‌ها فقط با روش درمانی مراقبت که استفاده می کنند حالت سرسبز و چربی بیشتری دارند. از این رو لازم است به شما بگوییم که بوتاکسی را که برای مژه و ابروها به کار می رود، با تصوری اشتباه نگیرید که از بوتاکس به عنوان کاهش دهنده خطوط و چین و چروک صورت استفاده می‌شود. در واقع در این روش قرار است به مژه‌ها فرم و حالت زیبایی بخشید و ابروها را بالاتر برد.

بوتاکس مژه نمونه‌ای از بوتاکس کم عوارض است که روشی برای ترمیم مژه‌های آسیب دیده است و تقویت کننده‌ای مناسب برای مژه‌های طبیعی می‌باشد. به عبارتی این روش با تغذیه و تحریک مژه های طبیعی به طور کامل و کامل‌تر ظاهر قادر است در بهبود مژه‌ها فعالیت کند.  همچنین با داشتن انواع کلاژن، روغن آرگان، پروتئین و ویتامین‌ها باعث می‌شود همه چیز به طور طبیعی پیش رود. در واقع افرادی که قص دارند مژه‌های پرپشت‌تری داشته باشند می‌توانند از اکستنشن مژه و یا بوتاکس استفاده کنند. اما باید توجه داشت که استفاده از بوتاکس مژه خواص بیشتر و عارض کم‌تر نسبت به سایر روش‌های موجود برای مژه و چشم دارد. شما با استفاده از بوتاکس مژه می‌توانید به موارد زیر دست پیدا کنید:

  • تقویت کننده قوی مژه
  • درمان و بازسازی عمیق مژه
  • بهبود دهنده رشد مژه
  • بهترین مکمل برای لمینت و لیفت مژه

بیشتر بخوانید: آشنایی با تاتو خط چشم

بوتاکس مژه چگونه است؟

حالا که متوجه شدید بوتاکس مژه با سایر بوتاکس‌هایی که درباره آن شنیده‌اید متفاوت است، شاید کنجکاو باشید که بدانید چگونه بوتاکس مژه انجام می‌شود. پیش از هر چیز باید بگوییم که بوتاکس مژه  ممکن است در آرایشگاه‌هایی که مجوز این فعالیت را دارند و یا در کلینیک‌های بهداشتی انجام شود. در بوتاکس مژه فقط 6 مرحله برای ساخت بوتاکس مژه طی می‌شود که اولین آن چربی‌زدایی و تمیز کردن مژه است. در مرحله بعدی قالب‌های مناسب برای مژه‌های فرد قرار داده می‌شود تا شکل دلخواه به دست آید و به عبارتی مژه فرم مخصوص به خود را گیرد. در مراحل بعدی مراقبت از مژه با کراتین صورت می‌گیرد و به وسیله رنگ‌دانه‌های موجود به مژه رنگ داده‌می‌شود. سپس با استفاده از کلاژن بوتاکس مژه‌ها ضخیم می‌شود و در نهایت، مژه‌ها با ویتامین‌های مخصوص تغذیه می‌شوند. به همین راحتی و سرعت و البته بدون عوارض مژه‌های شما بوتاکس خواهند شد.

خواص بوتاکس مژه

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، مژه‌های پرپشت زیبایی بی‌نظیری را در صورت شما خلق می‌کنند. بوتاکس مژه قادر است خالق این زیبایی برای شما باشد و مژه‌های شما را پرپشت و قوی کند. اما به نظر شما بوتاکس مژه دیگر چه خواصی دارد؟

  • افزایش ارتفاع ابرو

یکی از خواص مهم بوتاکس مژه آن است که باعث می‌شود ارتفاع ابرو بالاتر رود. در واقع افرادی که چشم‌هایی با پلک‌های افتاده دارند یا ابروهای آن‌ها به سمت پایین متمایل است بهتر است از بوتاکس مژه استفاده کنند. این کار باعث می‌شود که این افراد چهره‌ای شاداب‌تر داشته باشند و از روش‌های مانند جراحی پلک‌ها یا تراشیدن ابروها و استفاده از تاتو دور شوند.

به همین دلیل می‌توان گفت برای چشم‌هایی که به دلیل افتادگی همیشه خسته به نظر می‌رسند یا ابروهایی که بدون حالت و فرم هستند و زیبایی چشم‌ها را تحت تاثیر قرار داده‌اند؛ بوتاکس مژه پیشنهاد می‌شود. این کار باعث می‌شود تا ماهیچه‌های عضلانی اطراف ابرو آزاد و مانع از کشیده شدن آن‌ها به سمت پایین شود. این آزاد و رها شدن ماهیچه‌ها به عضلات پیشانی این امکان را می‌دهد که ابروها به سمت بالا هدایت شوند و در پایان چشم و پلک‌ها بازتر و شاداب‌تر به نظر برسند.

  • احیا و تقویت مژه‌های آسیب دیده

یکی دیگر از خواصی که بوتاکس مژه با خود به همراه دارد، تقویت مژه‌های آسیب دیده است. انجام این فعالیت باعث می‌شود مژه‌های شما که در طول زمان به وسیله لیفت، تتو و یا حتی استفاده از فرموژه آسیب دیده‌اند، ترمیم شود و تقویت پیدا کنند. در واقع بوتاکس مژه یک روش تقویتی، درمانی است که امروزه آن در دنیا به نام‌های مختلفی معرفی می‌کنند. بوتاکس حاوی روغن آرگان، کراتین، آمینو اسیدها و پروتئین است که تمامی این مواد باعث مقاوم سازی و آبرسانی به مژه‌ها می‌شود.

همچنین بهتر است بدانید که بوتاکس ظاهر ضخیم‌تری به مژه‌ها می‌بخشد و به افزایش حجم مژه کمک می‌کند و این خود عامل دیگری است که باعث شده طرفداران این روش در جهان افزایش یابد.

خواص بوتاکس مژه

خواص بوتاکس مژه

  • طبیعی بودن 

یکی دیگر از مزیت‌هایی که این نوع بوتاکس با خود به همراه دارد آن است که کاملا از مواد و روش‌های طبیعی برای فرم دهی به مژه و تقویت آن استفاده می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا چشم شما هیچگونه تماسی با مواد شیمیایی نداشته باشد و سلامتی آن حفظ گردد.

عوارض بوتاکس مژه

قطعا شما هم درباره عوارض بوتاکس از افراد دیگر و یا سایت‌ها مطلبی را شنیده و یا خوانده‌اید. اما برای بوتاکس مژه لازم است بدانید که این فعالیت عوارض بوتاکس‌های شیمیایی که شنیده‌اید را ندارد. به عبارتی مواد استفاده شده برای بوتاکس و لمینت مژه معمولا طبیعی هستند و یان ویژگی باعث می‌شود عوارض این کار به شدت کاهش یابد. بوتاکس مژه به خودی خود اگر در مراکز معتبر انجام گیرد، دارای عوارض جانبی نخواهد بود. از این‌رو شما می‌توانید با خیال راحت برای بوتاکس مژه و یا لمینت آن اقدام کنید.

ماندگاری بوتاکس مژه

شاید این سوال برای شما وجود داشته باشد که بوتاکس مژه تا چه مدتی بر روی مژه‌های شما ماندگاری دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که سرم بدون نیاز به نگهداری یا استفاده خاص می‌تواند تا 6 - 8 هفته ماندگاری داشته و دوام بیاورد. اما توجه داشته باشید ممکن است بسته به استفاده از شخص متفاوت باشد و این زمان کوتاه‌تر یا بیشتر‌ شود.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد ریموو ابرو

جمع بندی

داشتن مژه‌های پرپشت و زیبا یکی از دیگر از ویژگی‌هایی است که در زیبایی صورت خصوصا برای بانوان تاثیر دارد. همان طور که شما می‌دانید و در این مقاله در خصوص آن صحبت شد، بوتاکس مژه یک روش ایمن برای بهبود حجم مژه‌ها و تقویت آن است که به شما کمک می‌کند تا مژه‌های زیباتر و جذاب‌تری داشته باشید. ما در این مقاله در خصوص بوتاکس مژه و نکات پیرامونی آن توضیحاتی بیان کردیم. امیدواریم استفاده از این مقاله برای شما مفید بوده باشد. نظر شما در خصوص بوتاکس مژه چیست؟ آیا تاکنون از این روش‌ برای مژه‌های خود استفاده کرده‌اید؟ اما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد.

 

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت مدرسه زیبایی آدینا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف

رشته‌های تحصیلی پیشنهادی