در افتتاحیه مدرسه زیبایی آدینا چه گذشت؟

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا
17:35، 1401/05/25
در افتتاحیه مدرسه زیبایی آدینا چه گذشت؟
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

در افتتاحیه مدرسه زیبایی آدینا چه گذشت؟


همگی ما وقتی به مدرسه فکر می‌کنیم، تصویر میز و نیمکت با تخته‌های روی دیوار، زنگ‌های تفریح و خوراکی‌هایی که با دوستانمان تقسیم می‌کردیم را به یاد می‌آوریم. حالا بیایید به تمام تصویر خود از مدرسه، رنگ و لعاب و موسیقی و عشق به حرفه را هم اضافه کنیم. حاصلش می‌شود مدرسه آدینا! در آدینا دوباره می‌توانید همه این لحظات را بدون هیچ محدودیت سنی تجربه کنید. 

هدف از افتتاح مدرسه زیبایی آدینا چیست؟

تمام قصد ما از افتتاح این مدرسه ترکیب فضای عملی و تئوری به صورت هدفمند و فراهم کردن فضایی آکادمیک برای دنیای زیبایی بوده؛ فضایی که جای خالی آن برای دوستداران این صنعت احساس می‌شده. برای تمام تکنیک‌های آموزشی این مدرسه، مدت‌ها برنامه‌ریزی شده و به کمک مدرسه ما هرروز به یادگیری، علاقه‌مندتر می‌شوید و تمام هدف ما این است تا پاسخگوی کنجکاوی‌های شما باشیم و شما را دست پر راهی بازار کار کنیم. وقتی از مدرسه فارغ‌التحصیل شوید، خیالتان راحت است؛ می‌دانید که هیچ اطلاعاتی از قلم نیفتاده و شما هرآن‌چه لازم است بدانید را در جیب خود دارید. باقی مسیر،‌ اراده و پشتکار شما را می‌طلبد. البته ناگفته نماند که اگر فارغ‌التحصیل از مدرسه آدینا هستید حتما پشتکار خوبی داشته‌اید.

فضای آموزشی مدرسه زیبایی آدینا چگونه است؟

فضای آموزشی آدینا درست مثل یک مدرسه، تفکیک شده و مجزا از هم می‌باشد و بهترین فرصت برای ارتباط با سایر افراد این حوزه است. شما با پایان دوره خود، دو  مدرک تخصصی فنی حرفه‌ای و مدرسه آدینا را دریافت می‌کنید و فصل جدید حرفه خود را در کنار یکدیگر جشن می‌گیرید.

با مدرسه آدینا، به رسیدن فکر کن

افتتاح اولین مدرسه  زیبایی ایران، حاصل سال‌ها کنجکاوی و تحقیقات مریم رئوف است. حال و هوای افتتاحیه درست مثل فضای خود مدرسه پر از رنگ و موسیقی و حال خوب برپا شد. ما شروع آدینا را با حضور ویژه اساتید در صنعت زیبایی و نماینده‌های برندهای ویژه‌ای مثل استودیو میکاپ و آموتیا و سایر همکاران گرانقدر جشن گرفتیم. هدف ما از افتتاح مدرسه آدینا، فراهم آوردن فضایی سازمان‌ یافته‌ برای فرهنگ‌سازی و آموزش در زمینه زیبایی است تا روزی صدای تک‌تک هنرجویان در گوش تمام نقاط جهان صدا کند. هدیه افتتاحیه مدرسه آدینا،‌ ۵۰ درصد تخفیف روی تمامی دوره‌ها به مدت ۱۵ روز برای علاقه‌مندان به حوزه میکاپ و زیبایی است. 

با مدرسه آدینا، به رسیدن فکر کن!

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت مدرسه زیبایی آدینا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف

رشته‌های تحصیلی پیشنهادی