انواع هایلایت برای موهای مشکی

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا
00:15، 1401/02/03
انواع هایلایت برای موهای مشکی
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

انواع هایلایت برای موهای مشکی


اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص موهای مشکی و ترندهای تیره مو هستید، این نوشته را از دست ندهید. قرار است با شما ایده‌های هایلایت موی مشکی را به‌اشتراک بگذاریم تا اگر دوست داشتید به رنگ موهایتان تنوع بدهید، از آن استفاده کنید. همچنین برای آموزش حرفه ای و یادگیری انواع هایلایت و دکلره مو به صورت عملی می توانید در دوره رنگ آدینا شرکت کنید.

هایلایت موی مشکی

موی مشکی یکی از جذاب‌ترین و البته پرطرفدارترین ترند این‌روزها در دنیای زیبایی است. این رنگ جذاب می‌تواند درخشش چشم‌هایتان را افزایش دهد و با عمق‌بخشی به ظاهر کلی شما، صورتتان را جذاب و بانشاط نشان دهد. اگر می‌خواهید کمی رنگ موهای مشکی خود را عوض کند و به آن زیبایی ببخشید، باید هایلایت موی مشکی را در برنامه‌ بگنجانید. هایلایت تنوع زیادی دارد و شما می‌توانید باتوجه به رنگ پوست، بافت مو و استایل شخصی‌تان، یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

اگر در انتخاب نوع هایلایت و رنگ آن مردد هستید، با ما در ادامه همراه باشید.

هایلایت موی مشکی

 هایلایت موی مشکی

هایلایت موی مشکی کوتاه

هایلایت موی مشکی بلند کار نسبتا ساده‌تری است و آرایشگر برای کار قدرت مانور زیادی خواهد داشت. اما هایلایت موی مشکی کوتاه کار سخت‌تری است و برای آن باید هایلایت‌هایی را انتخاب کنید که به موهایتان جلوه بیشتری ببخشد. خوب است برای هایلایت موی مشکی کوتاه از تناژ نقره‌ای، دودی، نسکافه‌ای و کاراملی استفاده کنید. این رنگ‌ها جلوه منحصربه‌فردی به موهایتان می‌بخشد. تصور کنید هایلایت دودی روی موی مشکی کوتاه یا هایلایت نسکافه‌ای روی موی مشکی که با روش باب کوتاه شده باشد، تا چه اندازه می‌تواند به جذابیت شما کمک کند.

اگر پوست روشنی دارید، رنگ‌های سرد را برای تغییر رنگ انتخاب کنید. هایلایت پلاتینی، رنگ‌هایی با تناژ خاکستری، شکلاتی و قهوه‌ای روشن برای شما مناسب است. برای صورت‌های گندمی، رنگ‌‎هایی با تناژ کاراملی، نسکافه‌ای، بلوند و قهوه‌ای تیره تا متوسط مناسب خواهد بود. اگر پوست سبزه‌ای دارید سعی کنید از میان رنگ‌های قهوه‌ای کاراملی، شکلاتی تیره، دودی و بیسکوییتی، رنگ هایلایتتان را انتخاب کنید.

هایلایت موی مشکی بدون دکلره

برای آنکه هایلایت موی مشکی را بدون دکلره اجرا کنید، بهترین انتخاب پیش‌رویتان رنگ‌های طبیعی‌تر است. برای شروع می‌توانید هایلایت قهوه‌ای روی موی مشکی را انتخاب کنید. هایلایت موی مشکی طبیعی بدون آنکه توجه کسی را جلب کند، شما را جذاب می‌کند و به موهایتان سایه‌ای طبیعی و زیبا می‌دهد. می‌توانید کار هایلایت را از تاج سر و انتهای ریشه شروع کنید و آن را تا پایین ادامه دهید.

رنگ‌های طبیعی که بدون دکلره روی موهای شما اجرا می‌شوند، آسیب کمتری به موهایتان می‌رسانند و نگهداری از آن‌ها کار راحتی است. کافی‌ست از یک شامپوی مخصوص موهای رنگ‌شده و بدون سولفات استفاده کنید تا رنگ آن همیشه تازه بماند.

هایلایت فانتزی موی مشکی

اگر دوست دارید هایلایت موی مشکی فانتزی را برای تغییر رنگ موهایتان انتخاب کنید، خوب است که رنگ‌های آبی یخی، قرمز، بنفش، طوسی و دودی را در لیست رنگ‌های موردعلاقه خود بنویسید. مثلا برای هایلایت موی مشکی پرکلاغی می‌توانید از این رنگ‌های فانتزی استفاده کنید و ببینید که چقدر نتیجه می‌تواند شما را به‌وجد بیاورد.

این رنگ‌ها روی موی مشکی جلوه‌ای بسیار جذاب و دیدنی دارند و درعین‌حال انتخاب دخترانه‌ای هم برای شما محسوب می‌شوند. البته فراموش نکنید که برای ترکیب رنگ فانتزی روی لایت موهایتان، نیاز به دکلره کردن مو دارید. هرچقدر پایه دکلره روشن‌تر باشد، نتیجه نهایی کار زیباتر و باکیفیت‌تر خواهد شد. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که هایلایت موی مشکی با رنگ‌های فانتزی دائم و ماندگار نیست و بعد از نهایتا سه هفته، با شستشو کم‌کم محو خواهد شد یا تغییر رنگ خواهد داد.

به‌همین دلیل اگر دوست دارید رنگ فانتزی روی موی شما ثابت بماند، باید هرچندوقت یک‌بار رنگساژ کنید. البته خوبی رنگ موی فانتزی این است که می‌توانید هرچندوقت یک‌بار رنگ موهایتان را عوض کنید و به آن تنوع ببخشید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع مدل‌های چتری مو

هایلایت استخوانی روی موی مشکی

رنگ موی استخوانی هم یکی از انواع رنگ‌های جذابی است که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. رنگ استخوانی با دودی و خاکستری تفاوت زیادی دارد و تناژ بلوند یا دودی در آن وجود ندارد. به همین دلیل نباید هایلایت استخوانی را با هایلایت یخی، دودی یا انواع بلوند اشتباه بگیرید. این رنگ در زیرمجموعه گروه رنگی بژ قرار می‌گیرد و بژ روشن محسوب می‌شود.

برای هایلایت یخی روی موهای مشکی نیاز به دکلره دارید. البته ممکن است آرایشگران روش بدون دکلره را هم به شما پیشنهاد دهند که البته نتیجه کار چندان راضی‌کننده نخواهد بود و علاوه‌برآن، به اندازه دکلره به موی شما آسیب خواهد رساند. به‌همین دلیل اگر خواهان تناژ یخی زیبا روی موهایتان هستید، بهتر است دکلره را انتخاب کنید.

هایلایت مو مشکی با قرمز

قرمز یکی از آن رنگ‌های هیجان‌انگیز است که می‌توانید برای هایلایت موی مشکی انتخاب کنید. این رنگ تند به موی تیره شما جذابیت خاصی می‌بخشد و انتخابی خاص برای پوست‌های متوسط تا روشن است.

رنگ قرمز تیره که برای پوست‌های سبزه هم انتخاب خوبی است، به موهای شما عمق بیشتری می‌بخشند و آن را حجیم‌تر نشان می‌دهند. هایلایت قرمز روشن را از انتهای ریشه شروع کنید و برای قرمز تیره بهتر است روی قسمت‌های میانی تا انتهایی مو متمرکز شوید.

نکته مهم دیگری که باید برای این هایلایت درنظر بگیرید این است که نگهداری از رنگ قرمز کار سختی است و باید هر چندوقت‌ یک‌بار تجدید رنگ شود. شما می‌توانید هم موهایتان را رنگساژ کنید و هم برای این کار از یک شامپوی رنگ کمک بگیرید.

هایلایت پلاتینی روی موی مشکی

تناژ یخی یکی از آن رنگ‌هایی است که می‌تواند جذابیتی هیجان‌انگیز به صورتتان ببخشد. این هایلایت بیشتر از هرکسی برای افرادی مناسب است که پوست روشن دارند. انجام هایلایت پلاتینی کمی سخت است و به مهارت نیاز دارد، اما مطمئن باشید که اگر آرایشگر حرفه‌ای بتواند به‌خوبی از پس این کار بیاید، حتما نتیجه شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

بهتر است هایلایت پلاتینی را از چند سانتی‌متر پایین‌تر از ریشه مو شروع کنید و هرچه به انتهای ساقه نزدیک‌تر می‌شوید، وسعت هایلایت را افزایش دهید؛ به‌صورتی که کاملا با موی مشکی شما ترکیب شود. اگر بتوانید به‌خوبی از رنگ این هایلایت موی مشکی مراقبت کنید، تا مدتهای طولانی تازه و خوشرنگ، مانند روز اول به‌نظر خواهد رسید.

هایلایت موی مشکی بدون دکلره

هایلایت موی مشکی بدون دکلره

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد ریباندینگ مو

در آخر

هایلایت موی مشکی یکی از روش‌های متداولی است که خانم‌ها برای تغییر ظاهر خود و درعین‌حال حفظ رنگ موی پایه انتخاب می‌کنند. این کار به‌ دو دلیل محبوب شده است: اولا هایلایت روی موی مشکی به موهایتان آسیب کمتری می‌زند، چون شما مجبور نیستید رنگ زمینه را تغییر دهید و صرفا بخشی از مو درگیر فرآیند دکلره و رنگ خواهد شد. مسئله بعدی این است که در این روش دیگر دردسر رنگساژ و رشد ریشه وجود ندارد. درواقع این هایلایت تا هر وقت که بخواهید روی موی شما زیبا به‌نظر خواهد رسید و با رشد ریشه جلوه خود را از دست نخواهد داد.

شما می‌توانید هایلایت را در خانه هم انجام دهید؛ اما از آنجایی که درصد زیادی از رنگ‌های هایلایت به دکلره نیاز دارند و کار کردن با مواد دکلره و به پایه رساندن مو به مهارت زیادی نیاز خواهد داشت، بهتر است که برای نتیجه بهتر به آرایشگاه مراجعه کنید و از آرایشگر کمک بگیرید. انتخاب رنگ موی هایلایت هم به سن، جنس و اندازه مو و همچنین رنگ پوست شما بستگی دارد. مشورت با یک آرایشگر می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. با آموزشگاه آرایشگری آدینا به رسیدن فکر کن!

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت مدرسه زیبایی آدینا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف

رشته‌های تحصیلی پیشنهادی