معرفی انواع مدل موی عروس

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا
21:11، 1401/02/24
معرفی انواع مدل موی عروس
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

معرفی انواع مدل موی عروس


روز عروسی یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر دختری است و دوست دارد که در آن بدرخشد. بدون شک مدل مو از تعیین‌کننده‌ترین فاکتورهای زیبایی هر عروس است و اگر به‌درستی انتخاب شود، شما را به ملکه‌ای واقعی تبدیل خواهد کرد. برای شناخت بهتر مدل موی عروس و انتخاب بهترین مدل مو متناسب به ظاهرتان، با ما در این مقاله همراه باشید. علاوه بر این اگر می خواهید به صورت حرفه ای با مباحث شینیون آشنا شوید، می‌توانید در دوره شینیون مو مدرسه زیبایی آدینا ثبت نام کنید. 

مدل موی عروس باز

یکی از جدیدترین و البته به‌روزترین مدل موی عروس، باز گذاشتن آن است. این مدل مو با هر دو نوع موی لخت و صاف یا فر جلوه زیبایی خواهد داشت و شما را برازنده خواهد کرد.

برای داشتن مدل موی عروس باز بهتر است به چند نکته توجه کنید. اول اینکه می‌توانید برای داشتن جلوه‌ای زیباتر، از انواع تکنیک هایلایت روی موی خود استفاده کنید. اگر موی کاملا صاف و لخت دارید، می‌توانید انتهای موی خود را با کمک آرایشگر کمی حلقه‌ای کنید تا زیباتر به‌نظر برسد.

بهتر است از چند ماه قبل به فکر سلامت موی خود باشید و اجازه دهید که به اندازه کافی رشد کند. موی بلندتر از سرشانه بهترین کاندیدا برای داشتن این مدل است و می‌توانید از انواع تل برای زیباتر کردن آن استفاده کنید.

ترکیب انواع گل با تل هم می‌تواند مدل موی شما را زیباتر کند. اگر دوست دارید مدل مویتان از سادگی محض دربیاید، می‌توانید از آرایشگر برای بافت زدن کمک بگیرید و با چند بافت ظریف آبشار یا سایر گزینه‌ها، آن را به یک مدل موی تمام عیار تبدیل کنید.

اگر لباس دلکته یا بدون آستین دارید، یکی از بهترین انتخاب‌های پیش‌رویتان موی باز است تا کمی از حجم دست‌هایتان را بپوشاند و کمک کند تا زیباتر به‌نظر برسید.

مدل موی عروس باز

مدل موی عروس باز

مدل موی عروس اروپایی

مدل موی عروس اروپایی بیشتر از هرچیزی به سادگی و ظرافت معروف است. اگر دوست دارید از جدیدترین ترندهای مدل موی عروس 2022 بدانید، باید بگوییم که به‌صورت کلی مدل‌های جدید از اصول زیر تبعیت می‌کنند:

  • در مدل موی عروس جدید، بیشتر از هرچیزی روی جنبه‌های مینیمال و سادگی تاکید می‌شود. "سادگی زیبایی است" مهم‌ترین شعاریست که از طراحان گریم و آرایش عروس خواهید شنید.
  • رنگ موی طبیعی خود را حفظ کنید. برخلاف گذشته که همه عروس‌ها قبل از مراسم خود با توصیه آرایشگران مویشان را دکلره می‌کردند، این روزها رنگ موی طبیعی بیشتر از هر چیز دیگری زیبا و برازنده به‌نظر می‌رسد. این اصل را فراموش نکنید.
  • می‌توانید از انواع اکسسوری پرزرق و برق و درخشان برای زیباتر نشان دادن مو استفاده کنید. این اکسسوری‌ها می‌توانند جای خالی بافت‌های سنگین قدیمی را بگیرند و مو را از حالت یکنواخت خارج کنند.
  • از سبک‌های بوهمین غافل نشوید. این سبک‌ها درعین سادگی بسیار زیبا و ترند هستند و اگر فکر می‌کنید که با استایل شما سازگاری دارند، حتما به آن‌ها به‌عنوان گزینه‌ای جدی فکر کنید. مدل موی عروس پشت سر با ظاهر نامرتب هم یکی از انتخاب‌های جذاب در همین سبک است.
  • استفاده از چتری مو در شنیون‌های عروس یکی دیگر از جدیدترین ترندهای دنیای مد و آرایش است. اگر فکر می‌کنید چتری با صورتتان سازگار است، برای داشتن آن با آرایشگرتان مشورت کنید.
  • اگر علاقه زیادی به تغییر رنگ مو دارید، می‌توانید از هایلایت‌های طبیعی و زیبایی ظریفی که به صورتتان خواهد بخشید، استفاده کنید.

مدل موی عروس اسپرت

اگر از علاقه‌مندان مدل موی عروس اسپرت هستید و فکر می‌کنید که این سبک با استایل شما سازگاری بیشتری دارد؛ می‌توانید از طیف وسیعی از انواع مدل‌ موی اسپرت که به‌صورت باز، نیمه‌باز یا بسته قابل اجرا هستند استفاده کنید.

این روزها انواع زیادی از مدل موی اسپرت و غیررسمی طراحی شده‌اند که انتخاب هرکدامشان می‌تواند جلوه‌ای متفاوت به ظاهر شما ببخشد.

برای مثال می‌توانید از مدل موی دم اسبی برای شینیون خود کمک بگیرید. این مدل مو بسیار ساده و البته بسیار زیباست. می‌توانید دم اسبی مویتان را با چند حلقه فر زیباتر کنید.

انواع مدل موی پشت سر عروس که از بالا یا نیمه آرایش می‌شوند هم در این دسته قرار می‌گیرند. مدل موهای پشت سر می‌توانند متناسب با سلیقه شما موج‌دار، فر، همراه با قیطان یا صاف باشد.

اگر دوست داشته باشید می‌توانید از گل‌های طبیعی برای زیباتر نشان دادن مدل مویتان استفاده کنید که آن را به مدل‌های بوهمین نزدیک می‌کند. انواع بافت که جزو ترند این روزها هم هستند، انتخابی دیگر برای داشتن مدل موی عروس اسپرت است که می‌توانید با انتخاب آن ظاهری زیبا داشته باشید.

مدل‌های بهم ریخته که پشت سر بسته می‌شوند هم از دیگر گزینه‌های جذابی هستند که درصورت تمایل به مدل موی اسپرت می‌توانید به آن فکر کنید. این مدل‌ها بدون هیچ زحمت خاصی، به اندازه کافی شیک و برازنده‌اند و شما را بسیار زیبا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: تفاوت آمبره با بالیاژ و سامبره چیست؟

مدل موی غروس اسپرت

مدل موی عروس اسپرت

مدل موی عروس با تاج

فرقی نمی‌کند که به‌دنبال مدل موی عروس ایرانی باشید یا خارجی؛ درهرصورت استفاده از تاج مجددا به یکی از ترندهای محبوب این روزها تبدیل شده است. البته تاج همیشه جزو اکسسوری‌های محبوب میان آرایشگران و عروس‌ها بود و در هر دوره صرفا شکل و ظاهر آن عوض می‌شد.

امروزه تاج‌های بوهمین که با گل‌های طبیعی و به‌صورت سرتاسری روی مو قرار می‌گیرند، به یکی از محبوب‌ترین انواع تاج برای عروس تبدیل شده‌اند. این مدل تاج برای موی بلند گزینه‌ای بسیار جذاب است.

اگر انتخاب کرده‌اید که مدل مویتان در پشت سر بافته یا بسته شود، می‌توانید از تاج‌های یک طرفه که بر بخش‌های انتهایی پشت سر تاکید دارند استفاده کنید. این تاج‌ها می‌توانند بسته به لباس و نوع آرایشتان، ترکیبی از گل‌های طبیعی یا اکسسوری‌های فلزی و سنگی باشند.

استفاده از سنگ‌های تزیینی درکنار گل‌هایی با متریال فلزی هم از دیگر ترندهای محبوب این روزها میان عروس‌‌های خوش‌سلیقه است. می‌توانید از این تل‌ها به‌صورت یک‌طرفه، بالا یا پشت سر و یا به‌صورت تاج روی قسمت جلویی سرتان استفاده کنید.

یادتان باشد که حتما نوع تاج مورد نظرتان را قبل از سفارش با مشورت آرایشگر و بعد از انتخاب مدل موی موردنظرتان، هماهنگ کنید. حتما از سلایق و نوع مورد پسندتان با آرایشگر صحبت کنید تا بتوانید برای انتخاب بهترین مدل تاج یا سایر اکسسوری‌های مو از او کمک بگیرید. ضمنا استفاده از گل طبیعی را فراموش نکنید!

مدل موی عروس پرنسسی

دوست دارید شب عروسیتان مانند یک پرنسس بدرخشید و ظاهری خیره‌کننده داشته باشید؟ پس باید مولفه‌های اصلی مدل موی پرنسسی را به خوبی بشناسید.

مهم‌ترین مسئله در داشتن ظاهری پرنسسی برای عروس، استفاده از لباس و اکسسوری‌های پر زرق‌وبرق و درخشان است. بهتر است برای این کار حتما لباس سفید انتخاب کنید و اجازه دهید بیشترین تمرکز زیبایی مویتان بر تاج باشد.

تاج یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مولفه‌های مدل موی پرنسسی است. شما می‌توانید نسبت به علاقه و البته بودجه مدنظرتان، تاج‌های بلند و سنگی یا نیم‌تاج‌های پر زرق‌وبرق انتخاب کنید.

بهتر است مدل موی مدنظرتان ساده و باز یا نیمه‌باز باشد تا لباس و اکسسوری مو بهتر خود را نشان دهند. اکثر کسانی که این مدل مو را انتخاب می‌کنند، از رنگ‌های تیره و هایلایت‌های طبیعی استفاده کرده‌اند تا با ایجاد کنتراست میان رنگ مو و برق تاج و لباس، جلوه زیبا و شاهانه‌ای ایجاد شود.

مدل موی عروس اسپرت

مدل موی عروس اسپرت

مدل موی عروس پیشانی بلند

 اگر پیشانی بلندی دارید، بهترین کاری که می‌توانید برای اصلاح ظاهرتان و زیباتر نشان دادن صورتتان انجام دهید این است که با چتری بلند، پیشانی خود را پوشش دهید. استفاده از بافت جلوی مو یا چتری‌های کنار صورت، می‌توانند شما را زیباتر نشان دهند و این ترکیب به همراه کانتور پیشانی، می‌تواند پیشانی‌تان را کوتاه‌تر نشان دهد.

نیم‌تاج‌های جلوی سر یا تاج گل یک‌طرفه هم از اکسسوری‌های پیشنهادی ما برای کسانی است که پیشانی بلندی دارند و می‌خواهند که آن را بپوشانند. این کار تاکید روی پیشانی را کم می‌کند و آن را به سایر نقاط صورت یا موی سرتان انتقال خواهد داد.

بیشتر بخوانید: هایلایت مو برای موهای تیره و روشن چگونه است؟

مدل موی عروس چشم مشکی

مدل موی عروس ایرانی یا خارجی، مدل موی عروس بسته یا باز؛ هیچ فرقی ندارد که چه مدلی را برای آرایش مویتان انتخاب می‌کنید! اگر چشم‌هایی با رنگ تیره دارید، کافیست رنگ مویتان را هماهنگ با رنگ چشمتان انتخاب کنید تا درنهایت زیبا و برازنده به چشم بیایید.

البته در انتخاب رنگ هم محدودیت خاصی وجود ندارد. شما می‌توانید طیف وسیعی از رنگ‌های تیره و روشن را انتخاب کنید و اگر دوست داشتید رنگ موی بلوند یا انواع طیف روشن را روی مویتان پیاده کنید، می‌توانید از یک لنز رنگی برای تغییر رنگ چشم‌هایتان استفاده کنید.

البته پیشنهاد ما به شما این است که رنگ طبیعی چشم و مویتان را حفظ کنید. هیچ‌چیزی زیباتر از ظاهر طبیعی نیست و این زیبایی هرگز کهنه نخواهد شد و از مد نخواهد رفت.

مدل موی عروس

مدل موی عروس

و در آخر

ما در این نوشته تلاش کردیم تا انواع مدل موی عروس که این روزها بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفته‌اند را با شما به‌اشتراک بگذاریم. یادتان باشد که حتما از چند ماه قبل از عروسی به مدل موی موردنظرتان فکر و حتی‌الامکان از تغییر رنگ مویتان پرهیز کنید.

درعوض به فکر سلامت مویتان باشید و با مصرف مکمل‌های تقویت‌کننده مو و اتخاذ روتین درست، مویی سالم و براق داشته باشید تا دست آرایشگرتان برای ایجاد هر مدل و شکلی باز باشد.

این جمله را به‌خاطر داشته باشید که سادگی زیباییست. هیچ‌چیزی زیباتر از موی سالم و درخشان نخواهد بود و با حفظ سلامت آن نود درصد قدم‌های زیباییتان را طی کرده‌اید.

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت مدرسه زیبایی آدینا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف

رشته‌های تحصیلی پیشنهادی