کاشت مژه والیوم یا کلاسیک؟

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا
11:02، 1401/01/17
کاشت مژه والیوم یا کلاسیک؟
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

کاشت مژه والیوم یا کلاسیک؟


امروزه عمل‌های زیبایی فراوانی وجود دارند که افراد برای زیبایی هرچه بیشتر از آن استفاده می‌کنند، اما کاشت مژه‌ها به صورت پزشکی نمونه‌ای از عمل‌های زیبایی بوده، که امروزه رقیب اکستنشن مژه شده است. به عبارتی یکی از جدید‌ترین ترفند‌ها در افزایش زیبایی چشم‌ها، اکستنشن مژه است که با استفاده از این روش جدید زیبایی می‌توان مژه‌های نیمه دائم را برای فرد قرار داد و بر این اساس مژه‌ها را پرتر و بلند‌تر نشان داد. البته بهتر است بدانید که کاشت مژه و اکستنشن با یکدیگر تفاوت دارد اما بسیاری از افراد این دو را اشتباه می‌گیرند. در ادامه همراه ما باشید تا اکستنشن مژه والیوم را بشناسیم. همچنین برای آموزش حرفه ای اکستنشن مژه و اجرا روی ماکت و مدل زنده به صورت عملی می توانید در دوره جامع اکستنشن مژه آدینا شرکت کنید.

اکستنشن مژه والیوم چیست؟

همان‌طور که گفته شد، اکستنشن یکی از روش‌های نوین در زیبایی است که برای مژه‌ها کاربرد دارد. اکستنشن مژه والیوم یکی از انواع مدل های اکستنشن مژه است که در بین هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوعی قرار می‌گیرد. به عبارتی در این روش زیبایی بر روی هر تار مژه طبیعی دو تا پنج تار مژه مصنوعی قرار می‌گیرد که این مسئله باعث حجیم‌تر شدن و پرپشت‌تر شدن مژه‌ها می‌شود. اکستنشن مژه والیوم نسبت به سایر اکستنشن‌ها سبک‌تر است و از دوام بیشتری نیز برخودار است.

اکستنشن مژه والیوم چیست؟

اکستنشن مژه والیوم چیست؟

بنابراین استفاده از اکستنشن مژه والیوم زمانی مناسب است که دارای مژه‌های کم پشت باشید و به دنبال زیبایی هرچه بیشتر چشمان خود هستید. البته ناگفته نماند که روش‌های زیادی برای زیباتر شدن چشمان شما وجود دارد اما اگر سرعت انجام کار برای شما مهم است و می‌خواهید ظاهری طبیعی و مژه‌های پر داشته باشید بهتر است از اکستنشن مژه والیوم استفاده کنید و به میزان دلخواه مژه‌های خود را حجم دهید.

اکستنشن مژه مگا والیوم

در متن بالا در خصوص اکستنشن مژه والیوم نکاتی را بیان کردیم و دانستیم که این نوع اکستنشن چگونه انجام می‌شود. اکستنشن مژه مگا والیوم نمونه‌ای دیگر از اکستنشن است که تفاوت آن با اکستنشن مژه والیوم در آن است که تعداد مژه‌ها بیشتر و نازک‌تر خواهد بود. در واقع روی هر تار مژه 7 تا 9 مژه مصنوعی قرار می‌گیرد و همین موضوع باعث پرپشت‌تر شدن مژه‌ها نسبت به اکستنشن مژه والیوم خواهد شد.

فرق بین اکستنشن مژه والیوم و کلاسیک چیست؟

آیا اکستنشن کلاسیک را می‌شناسید؟ به نظر شما اکستنشن مژه والیوم با کلاسیک چه تفاوتی دارد؟ برای بیان فرق مژه کلاسیک و والیوم بهتر است از معرفی اکستنشن کلاسیک شروع کنیم. در اکستنشن کلاسیک از مژه‌های تک تار استفاده می‌شود. البته بدین معنا نیست که هر تار بین مژه‌ها قرار می‌گیرد؛ بلکه روش کار به این صورت است که روی هر تار مژه‌ی فرد، یک تار اکستنشن مژه قرار داده می‌شود. در این حالت حجم اکستنشن متناسب با حجم مژه‌ی شخص پر می‌شود.

بیشتر بخوانید: کاشت مژه به روش هیبریدی چطور انجام می‌شود؟

اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه والیوم

از ویژگی اکستنشن کلاسیک آن است که سایز و قد مژه متناسب با فرم چشم و سلیقه‌ی شخصی تغییر می‌کند. همچنین در این روش، ضخامت مژه کلاسیک بسیار زیاد است چرا که تنها از یک تار روی هر مژه استفاده می‌شود. نکته مهم آن است که این نوع اکستنشن طبیعی‌تر از سایر اکستنشن‌ها است و با این که اولین سبک اکستنشن مژه محسوب می‌شود، در حال حاضر روشی متداول در سالن‌های زیبایی است. اما همان‌طور که گفته شد، اکستنشن مژه والیوم که در بین هر تار مژه طبیعی یک تار مژه مصنوعی قرار می‌گیرد. به عبارتی در این روش زیبایی بر روی هر تار مژه طبیعی دو تا پنج تار مژه مصنوعی قرار می‌گیرد که این مسئله باعث حجیم‌تر شدن و پرپشت‌تر شدن مژه‌ها می‌شود. این نوع اکستنشن نیز امروزه طرفداران مخصوص به خود را دارد.

نکات کاشت مژه

برای کاشت مژه به نکات زیر دقت کنید:

  • اکستنشن بلندتر نیاز به تعداد بیشتری مژه دارد

اکستنشن مژه والیوم می‌تواند در سایزها و اندازه‌های قدی متنوعی انجام شود. مژه‌های بلندتر معمولا تا نزدیک پلک کشیده شده‌اند و حتی ممکن است کم پشت‌تر از مژه‌های طبیعی‌تان به نظر برسد. از این‌رو نیاز است تا از تعداد مژه بیشتری استفاده کنید تا مژه‌های زیباتری را برای خود به ارمغان آورید. البته دقت داشته باشید که این موضوع ممکن است در هزینه اکستنشن شما تاثیر داشته باشد.

  • اکستنشن مژه‌ها با یکدیگر تفاوت دارند

همان‌طور که گفته شد، اکستنشن‌های متنوعی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مژه‌های خود را پرپشت و زیبا کنید. اما این اکستنشن‌ها اگرچه برای مژه‌ها هستند، اما با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال اکستنشن‌های نیمه دائم توسط تکنسین و به صورت دستی در بالای مژه‌های واقعی شما چسبانده می‌شود و برخلاف مژه مصنوعی‌های موجود در بازار یکسره نیست و به صورت دانه دانه روی مژه کاشته می‌شود و یا اکستنشن مژه والیوم نیز بر اساس حجم دلخواه شما تنظیم و بر روی مژه‌های شما قرار داده می‌شود.

راهکارهای مراقبت از اکستنشن مژه والیوم

راهکارهای مراقبت از اکستنشن مژه والیوم

  • تا ۱۲ ساعت پس از کاشت مژه باید مراقب باشید

یکی دیگر از نکاتی که در کاشت مژه باید بدانید آن است که نباید تا دوازده ساعت بعد از عمل کاشت عرق کنید و یا صورت خود را بشویید. این موارد باعث می‌شود تا چسب اکستنشن‌ها فرصت خشک شدن داشته باشند و نه تنها محکم‌تر به پلک شما بچسبند بلکه به راحتی حل نشوند و به داخل چشم هایتان رسوخ نکند.

  • اکستنشن ها گران بوده و نگهداری آن‌ها زمان بر است

قبل از این که خود را برای اکستنشن آماده کنید بهتر است بدانید که اکستنشن‌های مژه به اندازه زدن ریمل نمایشی هستند و در نتیجه استفاده از ریمل روی آن‌ها اصلا توصیه نمی‌شود و نابودی آن‌ها را به دنبال دارد. به علاوه تصور نکنید که با انجام اکستنشن هزینه‌های زیبایی شما کاهش پیدا می‌کند؛ چرا که هزینه اکستنشن‌ها به صورت تک دانه‌ای محاسبه می‌شود و قیمت آن نیز بسیار زیاد است.

  • کاشت مژه به طور جدی می تواند باعث آزار چشم‌ها شود

یکی دیگر از نکاتی که برای اکستنشن مژه والیوم و یا کاشت مژه به هر روش دیگری باید به آن دقت کنید آن است که  این نوع کاشت‌ها ممکن است خطرات جدی‌ای برای چشمان شما به دنبال داشته باشد. تورم، قرمزی چشم، کاهش دید و... نمونه‌ای از این خطرات است که لازم است آن‌ها را جدی بگیرید. اگر برای شما داشتن مژه‌های پرپشت اهمیت دارد سعی کنید به افراد تکنسین ماهر مراجعه کنید.

  • با اکستنشن مژه‌های خود بازی نکنید؛ چرا که ممکن است مژه اصلی نیز از ریشه جدا شود

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید آن است که با مژه اکستنشن خود بازی نکنید و یا با دست آن را به این سو و آن سو نکشید. انجام این کار باعث می‌شود نه تنها مژه‌های کاشته شده بلکه مژه‌های اصلی شما نیز از بین برود.

بیشتر بخوانید: اکستنشن اسپایکی چیست؟

جمع بندی

همان‌طور که گفته شد، زیبایی چشم‌ها بیشتر به داشتن مژه‌های پرپشت و بلند بر می‌گردد. از این‌رو امروزه توجه به کاشت مژه فزونی یافته است و افراد زیادی برای کاشت مژه اقدام کرده‌اند. اکستنشن‌ها انواع گوناگونی دارند که در این مقاله در خصوص  اکستنشن مژه والیوم و کاشت مژه کلاسیک نکاتی را بیان کردیم. امیدواریم استفاده از این مقاله برای شما مفید بوده باشد و شما را در کاشت مژه خصوصا اکستنشن مژه والیوم یاری کند.

 

تحریریه آدینا
تحریریه آدینا

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت مدرسه زیبایی آدینا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف

رشته‌های تحصیلی پیشنهادی