با رنگ موی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید {ترند رنگ موی ۲۰۲۳}

صدف صبوری
10:00، 1401/12/27
با رنگ موی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید {ترند رنگ موی ۲۰۲۳}
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

با رنگ موی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید {ترند رنگ موی ۲۰۲۳}


سال جدید، ظاهر جدید. بهترین کار برای شروع سال جدید یک تغییر اساسی است که می‌تواند شما را برای تغییرات بنیادی‌تر و مهم‌تر هم آماده کند. حالا این تغییر می‌خواهد در رنگ موها باشد یا شکل و اندازه آن‌ها یا در لباس‌هایی که می‌پوشید. عوض کردن رنگ موها یک تغییر کم دردسر و راحت است که در عین حال تغییر زیادی در حس و حال و ظاهر شما ایجاد می‌کند و قطعا می‌توانید از آن لذت ببرید. در این مقاله آموزشگاه آرایشگری آدینا می‌خواهیم با رنگ موی سال ۲۰۲۳ در انواع طیف‌های روشن و تیره و برای سلایق مختلف آشنا شویم و قرار است رنگ‌های هیجان انگیزی را هم معرفی کنیم پس آن را از دست ندهید. 

قرمز مسی

بگذارید این نوید را بدهیم که همه تناژهای رنگ قرمز قرار است امسال روی مد باشد، بنابراین اگر طرفدار طیف وسیع رنگ قرمز هستید امسال سال شما خواهد بود. انواع رنگ‌ مو‌های قرمز یا ترکیب با قرمز، رنگ موی سال ۲۰۲۳ خواهند بود: از قرمز آتشین گرفته تا قهوه‌ای گرم و قرمز مسی. در این میان رنگ‌های مسی یک جورهایی نقطه میانی خواهند بود. این یعنی چه برای پوست‌های روشن و چه سبزه که نمی‌خواهند بیش از حد موهای روشن یا تیره‌ای داشته باشند، انتخابی ایده‌آل خواهد بود. قرمز مسی در واقع نوعی قهوه‌ای روشن با رگه‌های قرمز-زرد است که درخشانی و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. 

قهوه‌ای بلوطی با لایت‌های ملایم

این رنگ نه تنها رنگ موی سال ۲۰۲۳، بلکه همیشه مد خواهد بود. رنگی شیک و همیشگی که می‌توان گفت به هر فرم و رنگ صورتی هم جور در‌می‌آید و همیشه با آن شیک دیده می‌شوید. اساس این مدل هم رنگ قهوه‌ای بلوطی تیره به عنوان پایه و هایلایت‌هایی تنها یکی دو درجه روشن‌تر روی آن است. علی‌الخصوص اگر لایت‌ها از ریشه نباشند، حتی هنگام بلند شدن موها هم زیبایی این رنگ جذاب به خوبی حفظ می‌شود. رنگ بودن این مدل رنگ مو باعث می‌شود برای فصول سرد انتخابی بسیار عالی و مناسب به نظر برسد. 

قهوه‌ای تیره براق

بله می‌توانید حتی یک رنگ قهوه‌ای ساده را هم شیک و خاص جلوه دهید. رنگ قهوه‌ای تیره یا قهوه‌ای خرمایی که بیشتر خانم‌های ایرانی دارند می‌تواند رنگ خسته کننده‌ای نباشد و با یک رسیدگی خوب می‌توانید حتی بدون رنگ کردن شیک‌ترین و بهترین رنگ موی سال ۲۰۲۳ را داشته باشید. برای داشتن جلوه‌ی درخشان و براق روی موهای خود، باید به آبرسانی موها از طریق ماسک مو، سرم و روغن‌های مو تمرکز کنید. اگر هم موهای آسیب دیده‌ای دارید می‌توانید با انجام تراپی‌های مخصوص مو مانند پروتئین تراپی یا اوزون تراپی سلامت موها را به حالت اولیه خودش برگردانید. در نهایت اگر به صورت طبیعی موهای قهوه‌ای تیره ندارید، می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای با تناژ سرد استفاده کنید که به موها رنگی روشن و شیشه‌ای می‌بخشد. رنگ موی قهوه‌ای و بلوند

صورتی هلویی

این رنگ مو نام‌های زیادی دارد و شاید آن را با اسم‌های مختلفی بشناسید، از رز گلد گرفته تا بلوند صورتی پاستلی و صورتی هلویی. به هرحال این رنگ موی سال ۲۰۲۳ را هر چه که بنامید تفاوتی ندارد، زیرا یک رنگ و سایه عالی برای رفتن از فصل سرد به فصل گرم و انتقال از رنگ‌های گرم و تیره به رنگی ملایم و روشن است. البته که این ترند رنگ مو برای موهای بلوند بهترین انتخاب است. حتی می‌توانید از تونرها و شامپوهای موقت استفاده کنید و ببینید آیا این رنگ مناسب شما هست یا نه. البته اگر این رنگ را انتخاب کردید فراموش نکنید که برای حفظ زیبایی این رنگ جذاب باید مراقبت ویژه‌ای از موها داشته باشید و زود به زود هم برای ترمیم آن به آرایشگاه سر بزنید. 

بیشتر بخوانید: رنگ موی مناسب شما چیست؟

خاکستری

بله خاکستری: نه حتی بلوند خاکستری یا پلاتینی، بلکه یک خاکستری طبیعی و نزدیک به خاکستری شدن طبیعی موها. بنابراین اگر موهای سفیدتان در آمده می‌توانید به این رنگ موی سال ۲۰۲۳ یک شانس خوب بدهید. به این نکته توجه کنید که باید رنگ خاکستری مد نظر را جوری انتخاب کنید که با رنگ ریشه‌ّ طبیعی موهای‌تان هماهنگی داشته باشد و با بلند شدن موها همچنان ظاهر طبیعی داشته باشید. به علاوه خاکستری رنگی نیست که به همه بیاید، پس آن را با دقت و با توجه به رنگ و تن پوست خود انتخاب کنید. در آخر بر خلاف آن چیزی که به نظر می‌رسد، این رنگ اصلا رنگ راحتی نیست و نیاز به نگهداری دارد، بنابراین استفاده از تونر یا شامپوی بنفش و ترمیم‌های پی در پی را فراموش نکنید. 

بیشتر بخوانید: ترکیب رنگ موهای محبوب سال 1401

بلوند شامپاینی

بلوندی روشن، پر جنب و جوش، با رنگ طلایی و انعکاس‌های رزگلد بسیار نامحسوس و ظریف. این تعریف از رنگ بلوند شامپاینی است که نشان می‌دهد چه رنگ جذاب و زیبایی است. از آن بلوندهایی که به همه می‌آید و از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای رنگ موی سال ۲۰۲۳ است، علی‌الخصوص برای فصل بهار و تابستان. اگر به دنبال عمق و شیک بودن بیشتر هستید، می‌توانید ترکیبی از هایلایت و لولایت را هم با این رنگ موی خاص داشته باشید. به علاوه برای ظاهری طبیعی و نچرال توصیه می‌کنیم هایلایت‌ها را با کمی فاصله از ریشه انجام دهید.

رنگ موی ترند ۲۰۲۳ 

رنگ موی اونیکس

اسمش را می‌توان رنگ موی مشکی اونیکس، مشکی پرکلاغی یا مشکی عمیق گذاشت. از سریال Wednesday به بعد، مد استایل‌های اصطلاحا گرانج و گوتیک دوباره به شدت ترند شده است. از آن جایی که رنگ موی مشکی براق از مهم‌ترین مشخصه‌ّای این استایل‌ها است، تعجبی هم ندارد که مشکی اونیکس یا مشکی پرکلاغی از مهم‌ترین گزینه‌های رنگ موی سال ۲۰۲۳ باشد. از خوبی‌های این رنگ این است که درآوردن آن روی رنگ موهای مختلف ساده است و همه می‌توانند حتی بدون نیاز به آرایشگاه آن را داشته باشند. نکته مهم این جاست که بعد از مشکی پر کلاغی دیگر نمی‌توانید موهای خود را به راحتی تغییر رنگ دهید و باید ببینید آیا طاقتش را دارید یا نه. از طرفی این رنگ ممکن است به شدت موها را خشک کند و در گذشت زمان آسیب زننده باشد، بنابراین مراقبت اصولی از موها از مهم‌ترین کارهاییست که باید انجام دهید. در صورتی که به خوبی به موها نرسید، براقیت و درخشان بودن این مشکی جذاب خیلی زود محو می‌شود و جای خود را به رنگی کدر و خسته کننده می‌دهد. 

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد رنگ موی فانتزی

رنگ موی جمینی

این ترند رنگ موی جالب یکی دو سالی هست که پا به عرصه ظهور گذاشته و هنوز هم ترندی و البته بسیار خاص و منحصر به فرد است. اما منظور از جمینی چیست؟ اگر با سمبل برج جوزا آشنا باشید می‌دانید که نماد یک دوقلو را دارد. به رنگ موهای دوتایی هم جمینی گفته می‌شود. مثلا وقتی یک سمت مو یک رنگ و سمت دیگر رنگ دیگر باشد یا این دو رنگی بین بالا و پایین مو رخ بدهد. مثال خیلی معروف آن هم موهای سبز و مشکی بیلی آیلیش است. قاعده این است که این دو رنگ متضاد یا تیره-روشن باشند. با این وجود می‌توانید آن را کاملا بنا بر سلیقه خودتان تنظیم کنید. برای مثال می‌توانید با رنگ‌های ملایم و تیره و روشن شروع کنید. اما اگر شجاعت بیشتری دارید، می‌توانید مشکی را با یک رنگ فانتزی ترکیب کنید یا حتی دو رنگ فانتزی متضاد را انتخاب کنید تا تنوع جذابی به موهای خود بدهید. 

رنگ موی سال ۲۰۲۳

جمع بندی

با هر رنگ و تناژ پوستی، اندازه و مدل مویی می‌توانید از لیست رنگ موی سال ۲۰۲۳ که در این مقاله معرفی شد، یک انتخاب خوب برای خود داشته باشید که به بهترین نحو نشان دهنده سلیقه و علایق خود خودتان باشد. فراموش نکنید که در کنار انتخاب رنگ موی زیبا، یک آرایشگر خوب، یک رنگ موی باکیفیت و البته مراقبت از موی اصولی هم لازم است تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. در این مسیر دوره رنگ آدینا به شما کمک خواهد کرد. 

صدف صبوری

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت مدرسه زیبایی آدینا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف

رشته‌های تحصیلی پیشنهادی